Annons:
Etiketttips-råd
Läst 906 ggr
hund_katt
8/17/16, 12:23 AM

träningskompis runt Jönköping?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! jag har kört lite parkour med familjens golden, men inget extremt liksom vi körde inget "backa upp" osv, utan endast kliva upp och hoppa osv 😃 jag försökte lära in lite bakdelskontroll, men jag tror inte att jag är tillräckligt tydlig med det för att han ska förstå.. så där är det stopp för mig.. (inte så lätt heller med en klumpig golden som inte alls känner till vad som finns bakom huvudet 😂testade lite agility för skojs skull, rumpan hängde efter som ett snöre 🤪)

nu har jag skaffat min egen valp, en sheltie. jag vill köra väldigt mycket saker med honom när han blir äldre, agility, freestyle, rallylydnad, lydnad osv osv. och så DP. och komma ganska långt. 

han är väldigt framåt och nyfiken, så DP kommer nog passa honom väldigt bra!
han är bara 4 månader än så länge, men lite bakdelskontroll och kommandon osv är ju inte fel att börja med lite tidigare.

så.. jag undrar om det finns någon runt jönköpings län som skulle vilja träna ihop, kanske bara en "starthjälp" en/ett par gånger så jag kommer igång och får lite hjälp(har ju läst och kollat på videos, men inget slår väll personlig hjälp? 😉) eller en träningskompis som vill träna tillsammans regelbundet. 😃

jag kan ta mig runt i hela länet utan problem!

bifogar en bild på min Maxi 😊

Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse

Annons:
IngaTrnqvist
8/17/16, 12:35 AM
#1

Var i Jönköpings län? Bor i Gislaveds kommun och träffas gärna :D

hund_katt
8/17/16, 3:39 PM
#2

#1 Gislaved? Det ligger ju inte alls långt bort! Jag bor i Värnamo :D börjar även på Stora Segerstad i Reftele nästa vecka! :) Vad kul! Du kan skicka pm om du vill :D

Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse

Upp till toppen
Annons: