Annons:
Etikettnyheter
Läst 824 ggr
taylor__lambert
2015-03-13 10:47

DogParkour Växjö!

Ni som bor i Växjö kolla på denna!

"DOGPARKOUR SWEDEN KOMMER TILL VÄXJÖ!

I samarbete med Positivets Hundcenter (http://www.positivetshundcenter.se/

) kommer vi till Växjö 9-10 maj. Föreläsning och praktisk del, begränsat antal platser - först till kvarn!

Anmälan sker till info@dogparkour.se"

Länken till inlägget

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

Annons:
IngaTrnqvist
2015-03-13 10:53
#1

Men oj, vad roligt. Det finns ingen lista på alla ställen de kommer besöka i sommar? Växjö ligger ganska nära mig, men hört nys om att de skulle komma till Jönkökping som är ännu närmre.

taylor__lambert
2015-03-13 11:09
#2

#1 har försökt att hitta det men inte lyckats, skulle ju vara super om dom kunde fixa en lista på alla platser dom kommer besöka! Men tror inte dom har planerat för hela året utan dom tar det säkert som det kommer :)

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

IngaTrnqvist
2015-03-14 22:54
#3

Jo, det vore bra så att man kunde planera lite.. Ska nämligen springa hundlöpet i Växjö i juni så känns lite sådär att åka hela vägen dit två gånger på mindre än en månad. Plus andra aktiviteter jag har inbokade i maj. Annars tar jag nog det något annat år, för det vore verkligen kul att gå på en dog pakour-workshop :)

taylor__lambert
2015-03-15 17:49
#4

#3 orkar du springa såna där löp som dom arrangerar? XD hahah jag har försökt så många gånger men har givit upp varje gång! Både jag och hunden blir heeelt slut!

Förstår att det kan bli lite dumt, allra helt om man inte bor precis i staden så kan det bli lite körigt, men dom kanske har en bättre planering inför nästa år eller fram till Sommaren/hösten, vem vet :)

Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus

Underskatta aldrig värmen från en kall nos Hjärta

Upp till toppen
Annons: